
Eigenlijk wilde ik toch ook nog even op zomervakantie. De vraag was waarheen??? Omdat er niet meer zoveel keuze was, werd het Noord-Macedonië. Ik had geen idee wat ik hiervan kon verwachten, maar wat een prachtig land en wat een vriendelijke mensen. Geniet mee, zou ik zeggen!
Volgende pagina: Ohrid